Helena Liis Paavel
Usun, et minu noorus on minu tugevus – see aitab mul mõista, millised raskused võivad õppimist takistada, ja leida loovaid viise, kuidas neid üheskoos ületada. Minu eesmärk on kaotada mehaaniline päheõppimine, pakkudes õpilastele selget struktuuri ning nippe, mis muudavad keerulise lihtsaks ja toovad rõõmu arusaamisest. Soovin luua klassiruumi, kus ärevus ja hirm asendub turvatunde ja uudishimuga. Minu jaoks on oluline, et moodustaksime klassiga ühtse tiimi, kus igaüks on väärtuslik, ning matemaatika oleks meie ühine avastusretk, mille jooksul iga väike viga on samm lähemale mõistmisele.
Helena Liis on omandanud bakalaureusekraadi Tartu Ülikoolis füüsika, keemia ja materjaliteaduse erialal, spetsialiseerumisega füüsikale. Oma lõputöö raames oli ta Tartu Ülikooli Kliinikumi kiiritusravi osakonna meditsiinifüüsikute juures praktikal. Ta on töötanud klienditeeninduses nii müügikonsultandi kui ka juhataja kohusetäitjana. Sellele lisaks on ta andnud õpilastele eratunde nii matemaatikas kui ka füüsikas. Vabal ajal meeldb talle pere ja sõpradega lauamänge mängida, raamatuid lugeda, jõusaalis trenni teha ning looduses jalutada.