Monika Valdre

Soovin, et õpilased tuleksid tundi rõõmu ja ootusega ning tunneksid end seal turvaliselt ja väärtustatuna. Nad on ennastjuhtivad, ausad ja hoolivad, osates liikuda koos ühise eesmärgi suunas – sh vigadest õppides ja üksteist tunnustades. Keerukates olukordades on oluline oskus märgata positiivset ja teha teadlikke valikuid. Minu eesmärk on toetada õpilaste arusaama looduse ja inimese vastastikest seostest ning aidata neil rakendada õpitut oma igapäevaelus. Samavõrd tähtis on, et nad kogeksid õppimist kui põnevat avastusretke, kus teadmised, oskused ja väärtused põimuvad.

Monika on omandanud kõrghariduse Tallinna Pedagoogilises Seminaris noorsootöö erialal ning omandab magistrikraadi Tallinna Ülikoolis kunstiteraapiates, tantsu- ja liikumisteraapia suunal. Tal on pikaajaline kogemus koolieelses lasteasutuses nii liikumisõpetaja kui ka õppejuhi ülesannetes, kus ta on vedanud eest õppetegevuste planeerimist ja elluviimist, projektide kirjutamist ning Rohelise Kooli programmi. Lisaks on ta juhendanud noori Kohila Avatud Noortekeskuses, töötanud rühmatreeningute treenerina ja turismiettevõttes kliendihaldurina. Vabal ajal naudib Monika matkamist ja looduses liikumist ning loovaid tegevusi.

Laura Christine Arba19lend2