Noored Kooli
Uudised ja blogi Kontakt Keelelaager
Kandideeri
Programmist Kandideerimine Kooli ja ainevalik Programmi sisu Elu Vilistlasena KKK
Partnerkoolile Õpiringid Kooli juhtkondade programm
Organisatsioon Osalejad ja vilistlased Hariduslikust ebavõrdsusest Nõukogu
Anneta meile Meie toetajad
Huvilisele Programmist Kandideerimine Kooli ja ainevalik Programmi sisu Elu Vilistlasena KKK Koolile Partnerkoolile Õpiringid Kooli juhtkondade programm Meist Organisatsioon Osalejad ja vilistlased Hariduslikust ebavõrdsusest Nõukogu Anneta Anneta meile Meie toetajad Uudised ja blogiKontaktKeelelaager
Noored Kooli
Kandideeri
Alice Aaviksoo
Alice Aaviksoo

Alice Aaviksoo

Oluline on, et laps saab hea hariduse, lähtudes tema potentsiaalist ja isiklikest eelistustest. Ühiskonnas, kus elame, valitsevad kindlad normid ja piirid, mis võivad toita eelarvamusi ja suurendada sallimatust. Tahan aidata õpilastel kasvatada julgust ja meelekindlust, et nad tunneksid ära oma soovid ja oskused ning julgeksid nende järgi ka käituda. Oluline on osata analüüsida ja ette näha, mida üks või teine valik endaga kaasa toob. Noored Kooli programmis õpetaja olles tahan avardada õpilaste maailmapilti, aidata neil näha ja mõista erinevate ainete seoseid – lõimida erinevates ainetes omandatavaid teadmisi nii, nagu nad on seotud igapäevaelus, sest kool ongi õpilase igapäevaelu.

Alice´il on bakalureusekraad Tartu Ülikooli loodus- ja tehnoloogiateaduskonnast. Ta on töötanud SA Teaduskeskus AHHAA giidi ja teadusteatri tegijana, viinud läbi uurimuslikku õpet lasteaialastele, kureerinud kunsti-osalusprojekti Teadlaste Öö Festivali ajal ning käinud Serbias ja Lõuna-Koreas teadusteatrit tegemas. Lisaks on Alice aidanud läbi viia rahvusvahelist projekti disainimeetodite rakendamisest avalikus sektoris (esmatasandi arstiabis) ning osalenud näitlejana Taani performance-installatsioonis SIGNA.

Eliko Kõiv

Eliko Kõiv

Igas õpilases on huvi ja õpihimu, kuid õpitav peab olema jõukohane. Minu ülesanne on anda edasi teadmisi nii lihtsalt ja eluliselt, et õpilane ei pane tähelegi, kuidas temast on saanud ühteaegu enesekindel, arukas, looduslähedane ja tervislikke eluviise järgiv õnnelik noor.

Eliko on omandanud Tallinna Ülikoolis bakalaureusekraadikeskkonnakorralduse erialal. Ülikool ajal töötas Eliko suviti lastelaagrites. Pärast ülikooli asus keskkonnainspektorina tööleLihula ja Hanila vallavalitsuses. Samal ajal õpetas ta ka Kasari põhikoolis ühele klassile bioloogiat. Viimastel aastatel töötas Eliko Swedbankis(eralaenu assistent, probleemkrediidi spetsialist). Eliko oli aastaid Eesti Punase Risti Läänemaa Seltsi vabatahtlik ja osales mitmetel päästetöödeks valmisoleku õppustel ning esmaabi koolituspäevadel. Tervisesport on oluline osa Eliko elust ja ta usub, et stressi maandamiseks on parim lahendus looduses liikumine. Eliko huvideks on veel käsitöö ja kui aega juhtub rohkem olema, võib Eliko leida mõne raamatu seltsis.

Heili Nõgene

Heili Nõgene

Tahan, et kooliaeg oleks igale noorele positiivseid emotsioone pakkuv. Tahan innustada ja luua samm-sammult kaosest korra. Tahan siduda erinevate õppeainete materjale, et õpilastel tekiks seos reaalse eluga ja seeläbi õpingute mõtestatus. Tahan kujundada keskkonna, kus nii õpilased kui mina õpetajana tunneksime koolirõõmu. Tahan, et õpilased mõistaksid, et nad ei pea olema nagu A4-paber, kõik ühes mõõdus, kuid iga noor on ressurss, igaüks on väärtuslik. Tahan anda noortele stardiplatvormi ning soovi arengu- ja haridustee jätkamiseks. Tahan noort vormides kujundada temast täisväärtusliku ühiskonnaliikme, inimliku, enesega rahul oleva inimese, kes leiab oma koha maailmas.

Heili on lõpetanud Väike-Maarja Gümnaasiumi kuldmedaliga ja omandanud bakalaureusekraadi Tallinna Tehnikaülikoolis haldusjuhtimise erialal. Ta on arendanud teadmisi ja toitnud oma matemaatikahuvi Tallinna Ülikooli avatud ülikooli kaudu matemaatikaõpetaja kõrvalaine erialal. Heili on töötanud AS Swedbank’is eralaenukonsultandina, assistendi ja tellerina ning Lääne-Viru Maavalitsuses avalike suhete peaspetsialistina. Lisaks tegeleb ta korraldusliku töö ja kommunikatsiooniga Väike-Maarja gümnaasiumi vilistlaskogus ning MTÜ Eipri külaseltsi juhatuses. Heili kuulub Väike-Maarja vallavolikogu kultuuri-, spordi- ja külaelukomisjoni ja on EELK Väike-Maarja koguduse revident. Heili aitab kaasa oma esivanemate kadunud küla Männisalu hinge hoidmisele kokkutulekute korraldamisega ja on olnud üks küla ajaloo raamatu koostajatest.

Kaidi Menšikova

Kaidi Menšikova

Usun, et eelkõige on õpilaste haridustaseme tõstmiseks vaja tõsta õpilaste huvi õpitava vastu. Usun, et suurt rolli mängib siin just õpetaja enda motiveeritus, mille kaudu õpetaja saab ja oskab motiveerida ka oma õpilasi. Usun, et meie aina meediakesksemaks muutuvas maailmas tuleb ka õpilastele aina enam näidata, kuidas õpitud teadmisi saab päriselus rakendada ning millisel viisil on need juba kasutuses. Motiveeritud õpilased motiveerivad omakorda oma kaasõpilasi ning õpetajaid, tekitades seeläbi suure koolirõõmu kõigile.

Kaidi on omandanud Tartu Ülikoolis bakalaureusekraadi saksa keeles ja kirjandusesning magistrikraadi suulises tõlkes. Lisaks on ta õppinud Saksamaal ning loodab rakendada õpingute ajal kogetut ka Eesti hariduse parendamisel. Kaidi on töötanud erinevates rahvusvahelistes ettevõttes ning oma tööelus puutunud kokku nii südamekirurgia kummalisuste, molekulaarbioloogiliste reagentide kui ka rahvusvahelise õiguse peensustega. Kaidi on olnud aktiivne bändi-trummar ning huvitub fotograafiast, muusikast ning looduse nautimisest.

Karin Pohla

Karin Pohla

Ma usun, et iga laps väärib võimalust ennast leida ja et igaüks on milleski kõige kõige parem. Ma soovin olla õpilaste eneseavastamise teel innustaja ja suunaja, kes motiveerib neid õppima ja huvi tundma kõige vastu, mis meie ümber toimub. Karin on lõpetanud Haljala Gümnaasiumi hõbemedaliga ja on lõpetanud Tartu Ülikooli bakalaureuseõppe ökoloogia ja elustiku kaitse erialal. Ta on töötanud pikapäevarühma õpetajana väikeses Veltsi Lasteaed-Algkoolis ning giidi ja teadusteatri näitlejana AHHAA teaduskeskuses, kus ta lõi kaasa ka mitmetes teadust populariseerivates projektides.

Kathriin Karus

Kathriin Karus

Annan oma parima, et tuua kooli veel enam hoolivust, tähelepanelikkust ja huvi. Eesti keele ja kirjanduse õpetajana innustan õpilasi avardama silmaringi, olema enesekindel, õppima oma mõtteid ja soove sõnastama ning selgelt väljendama. Soovin koolitunnis luua turvalise ja usaldusliku keskkonna, kus iga õpilane leiab tänase maailma virvarris oma koha ning tegutsemistahte.

Kathriin on lõpetanud Tartu Ülikooli kirjanduse ja kultuuriteaduste bakalaureuseõppe. Kõrvalerialana on ta õppinud eesti keelt. Oma isiksuse kujunemisel peab Kathriin oluliseks skautlikku tegevust. Ta elas aasta Kanadas, kus vaimustus väliseestlaste kogukondlikust tegevusest. Muuhulgas töötas ta väliseestlaste lastelaagris kasvataja ja eesti keele õpetajana. Kanadas avastas Kathriin enda jaoks Kotkajärve metsaülikooli ning Eestisse naastes jätkab Kääriku metsaülikooli toimkonnas. Lisaks on Kathriin õpetanud välistudengitele eesti keelt ja kultuuri ning müünud ühe suve raamatuid USA-s.

Katri Hoogand

Katri Hoogand

Tahan olla see õpetaja, kes lisaks ainealastele teadmistele toetab noori ja lapsi ka iseenda tundmaõppimisel. Minu meelest on tähtis, et õpitu tervikuna oleks õpilaste endi jaoks oluline ning midagi sellist, mis toetab neid ka nende edasises elus. Tahan anda oma panuse, et neist kujuneksid iseseisvad, loovad, analüütilised, hoolivad ning heade koostööoskustega noored!

Katri on omandanud Tallinna Ülikoolis bakalaureuse- ja magistrikraadi andragoogikas. Ta on töötanud SA Archimedes Euroopa Noored Eesti büroos koolitusassistendina, varasemalt on ta praktikal olnud Kumu hariduskeskuses ning töötanud klienditeenindajana erinevates restoranides. Tema kogemustepagasisse kuulub ka aastane Euroopa Vabatahtliku teenistuse kogemus Rumeenias ning töö Bukaresti erinevates koolides, lasteaedades ning lastehaiglates. Samuti on ta vabatahtlikuna andnud oma panuse erinevate spordi- ja kultuuurisündmuste korraldamisel. Vabal ajal armastab ta aktiivselt puhata: joosta, matkata, reisida, jalg- ning võrkpalli mängida.

Kerli Toming

Kerli Toming

Kool peab olema põnev. Minu eesmärk on, et iga õpilane läheks koju tundega: tänane koolipäev oli tõeliselt hoogne, mitmekülgne ning huvitav! Tulen õpetama juba suure pagasi ja maailmaränduri kogemusega ning loodan, et läbi selle olen võimeline avardama õpilaste silmaringi ning motiveerima neid edasi pürgima.

Kerli on lõpetanud Kiili Gümnaasiumi kuldmedaliga ja omab bakalaureusekraadi Tartu Ülikooli majandusteaduskonnast. Aktiivse tudengina oli ta tegev AIESECis nii müügimeeskonna liikme, meeskonnajuhi kui ka konverentsidel esinejana Saksamaal, Belgias, Leedus. Neli suve töötas ta ukselt-uksele müügimehena ja müügijuhina Ameerika Ühendriikide Southwestern Company‘s, olles tulemustelt olnud 30. parima seas 3500-st. Kerli on elanud ka Peruus töötades seal laste ja täiskasvanute joogaõpetajana. Tema kireks on jooga ja reisimine, varem on ta tegelenud väitlemise ning pikalt laulmise ja klaverimänguga.

Kristjan Lepp

Kristjan Lepp

Õpilasena olen ise tundnud erinevate õpetajate mõjusid kogu õppeaine tajumisele, arusaamisele, huvile – seetõttu hindan kõrgelt väljakutset mis meil ees ning vastutust tulevaste noorte lõpetajate ees. Soovin lahendada just seda, et noored suudaksid ja tahaksid oma valikutes olla eesmärgipärased ning kartmata erinevate õppeainete osatähtsust tuleviku valikul. Noored Kooli on minu sisemise missioonitunde ja patriotismi oluline väljund, mida olen tundnud aastaid.

Kristjanil on bakalaureusekraad keemia ja keskkonnakaitse tehnoloogia erialalTallinna Tehnikaülikoolis. Ta on viimased kuus aastat töötanud ettevõtjana, enne seda Küttemaailmas valdkonnajuhina ning juhtinud Tallinn International Horse Show’d. Tudengina oli Kristjan aktiivne organisatsioonis AEGEE Tallinn, sealhulgas olnud aasta ka selle president. Ta on vabatahtlik Eesti Ratsaspordi Liidus.

Lii Lõhmus

Lii Lõhmus

Õppimine ei ole pelgalt raamatutarkuse päheajamine, tunnis õpetaja kuulamine ja nõustumise märgiks noogutamine, vaid järjepidev protsess, mille juures on palju olulisem oskus mõelda, analüüsida, leida seoseid ja teha järeldusi. Soovin olla õpetaja, kes toetavas ja inspireerivas õpikeskkonnas julgustab õpilasi kaasa rääkima, oma arvamust avaldama ja seda kaitsma ning innustab neid aktiivselt töötama, proovima ja katsetama. Annan endast parima, et olla õpilastele eeskujuks – näidata, et iga saadud kogemus on väärtuslik ning et pühendumine ja oma tugevuste ja nõrkuste tunnetamine annab võimaluse püüelda suurte eesmärkide poole.

Lii on lõpetanud Tarvastu Gümnaasiumi kuldmedaliga ning omandanud bakalaureuse- ja magistrikraadi cum laude Eesti Maaülikoolis maastikukaitse ja -hoolduse erialal. Ta on töötanud Suislepa Lasteaed-Algkoolis lasteaia- ja koolilaste muusikaõpetajana, pikapäevarühma õpetajana ning juhendanud lauluringi. Samuti on Lii töötanud Eesti Maaülikoolis, olles Eesti rabade ökosüsteemi teenuseid ja nende majandusliku väärtuse hindamist käsitleva töögrupi liige. Lii on olnud praktikal Tartu Keskkonnahariduse Keskuses, osalenud aktiivselt Tarvastu Avatud Noortekeskusetöös ja tegemistes ning oli õpilaste esindaja Tarvastu Muusika- ja Kunstikoolihoolekogus. Lisaks on Lii lõpetanud Tarvastu Muusika- ja Kunstikooli muusikaosakonna klaveri erialal, laulnud kooris ja bändis. Suure muusikaarmastusele kõrval on tema huvideks ka autosport, loodusfotograafia ja matkamine.

Liisi Sarap

Liisi Sarap

Väga hea hariduse andmine on õpetada lapsi ise enda eest mõtlema, seisma ja otsustama. Intelligentsus on oskus teha tarku valikuid ja saada aru asjade olemusest. Kool peaks õpetama noori mõtlema, tekitama neis sügavamat huvi erinevate teemade vastu. Ma tahan olla see õpetaja, keda õpilased hindavad, austavad ja kuulavad. Usun, et minu reisikogemused enam kui 25 riigis, töökogemus ja lai silmaring muudavad mind huvitavaks õpetajaks. Tahan inspireerida noori suurelt unistama, kõvasti töötama, endasse uskuma ja küsimusi küsima.

Liisi on omandanud bakalaureusekraadi Tartu Ülikoolis majanduse erialal. Õpingute ajal täiendas ta end ühe semestri jooksul Poolas Varssavi Majanduskoolis. Ta on olnud turundustiimijuht üliõpilasorganisatsioonis AIESEC. Liisi on töötanud projektijuhina kultuuripärandi restaureerimisega tegelevas OÜ-s Mandragora. Lisaks on ta müünud Southwesterniga 4 suvel USAs ukselt uksele raamatuid. Viimase aasta seikles ta inglise keelt õpetades ja hispaania keelt õppides Lõuna-Ameerikas.

Marie Vellevoog

Marie Vellevoog

Minu eesmärgiks õpetajana on see, et õpilased oleksid motiveeritud tundides aktiivselt kaasa mõtlema ning arendaksid igas tunnis eluks vajalikke oskusi, nagu analüüsivõime, väljendusoskus ja suutlikkus kasutada kriitilist mõtlemist. Koolitund ei pea olema vaid faktide päheõppimise koht, vaid õpilasi innustav, mõtlema ja arutlema panev. Pean oluliseks, et iga õpilane tunneks end tundi kaasatuna.

Marie on omandanud bakalaureusekraadi Tartu Ülikoolis ajaloo erialal ning lõpetanudEesti Kunstiakadeemias kunstiteaduse magistriõpingud. Ta on töötanud Eesti Kunstimuuseumis giidina ning haridusprogrammide koostaja ja läbiviijana, samuti tegutsenud kunstikriitiku ja kuraatorina. Lisaks on ta õpingute ajal olnud TÜ Ajalooringi esinaine ning tegelenud aktiivselt väitlusega.

Rainer Kaasik-Aaslav

Rainer Kaasik-Aaslav

Minu eesmärk ajalooõpetajana on aidata õpilastel leida ajaloos põnevust ja mängulisust, ning seeläbi aidata neil kujundada isiklik unikaalne neljamõõtmeline maailmapilt. Õpetamine peab olema inspireeriv kogemus mõlemale poolele, nii õpilasele kui õpetajale; vaid nii on tunnid huvitavad, ning noorte silmis sära.

Rainer on omandanud magistrikraadi Eesti Kunstiakadeemias ehtekunsti erialal. Ta on Eesti Kunstnike Liidu liige, ning vabakutseline kunstnik, kes alates 2010. aastast on esinenud kunstirühmituse OTSE! liikmena mitmetel näitustel nii Eestis kui ka välismaal.

Reelika Turi

Reelika Turi

Ma usun, et kõik tänapäeva noored otsivad kedagi või midagi, mis neid päriselt kõnetaks. Tahan aidata neil leida selliseid kõnetajaid läbi kirjanduse. Soovin, et minu õpilastes kasvaks julgus oma mõtetest rääkida ning oma unistuste eest võidelda. Kutsun oma õpilasi üles dialoogile ning ümbritseva elu analüüsile – nii õpime üksteist täiendades olema tugevamad ja enesekindlamad kogukonna liikmed.

Reelika on lõpetanud Vändra Gümnaasiumi kuldmedaliga, õppinud õigust Tartu Ülikoolis ja psühholoogiat Tallinna Ülikoolis. Reelika omandab Tallinna Ülikoolis magistrikraadi psühholoogia erialal. Reelika süda kuulub jalgpallile. Ta on 4 aastat töötanud jalgpallitreenerina JK Tallinna Kalevis ning on naistest Eestis kõrgeimal tasemel vilistav jalgpallikohtunik.

Reesi Kuslap

Reesi Kuslap

Minu eesmärgiks on õpilastele näidata, et ei ole vaja anda hinnanguid, tähtis on oskus vaadelda, mõista ja arutleda ning seeläbi kujundada oma põhjendatud arvamus. Ajaloosündmuste puhul on oluline aru saada, et alati on vähemalt kaks osapoolt – just nagu elus – peame arvestama teiste inimestega, õppima kuulama ja mõistma meid ümbritsevat.

Reesi omandas Tallinna Ülikoolis bakalaureusekraadi riigiteaduste erialal. Ta on töötanud Politsei- ja Piirivalveametisisikut tõendavate dokumentide arenduse valdkonnas. Reesi lööb aktiivselt kaasa oma koduküla tegemistes ning kuulub MTÜ Pärispea Seltsimaja juhatusse. Tema suureks kireks on sport – ta mängib jalgpalli ning on JK Tallinna Kalevis laste jalgpallitreener.

Sirli Vijar

Sirli Vijar

Soovin Eesti koolis õpetada nii, et iga laps tunneks end väärtustatud isikuna, kelle edusamme, edasipürgimisi, eksimusi ja takerdumisi märgatakse ning millele reageeritakse. Soovin luua klassis (ja koolis) õppimist soodustava turvalise keskkonna, seda nii füüsilisel, aga eelkõige vaimsel ja emotsionaalsel tasandil. Pean oluliseks edendada nii iseseisva töö oskusi kui ka koostööd, sest olen veendunud, et koos töötades ja tegutsedes jõuab kaugemale kui konkureerides. Soovin saada õpetajaks, kes iga päev ja iga tund panustab selle nimel, et õpilastel säiliks uudishimu elu ja arengu vastu.

Sirli on lõpetanud Tallinna Reaalkooli ning Eesti Maaülikooli loodusvarade kasutamise ja kaitse erialamagistrantuuri cum laude. Ülikooliõpingute kõrvalt alustas ta töötamist RMK looduskeskuse juhina, esialgu Kiidjärvel, seejärel Viimsis. Sirli hobideks kooli ja töö kõrval on olnud koorilaul ja rahvatants, samuti meeldib talle suusatamine ja rattasõit.

Tage Kaas (end Talvoja)

Tage Kaas (end Talvoja)

Hea õpetaja peaks suutma märgata igas õpilases tema tugevusi ja nõrkusi ning oskama juhendada õpilasi lähtudes nendest. Soovin leida lähenemisviise, kuidas aidata järgi õpilaste nõrgemaid külgi, mitte pelgalt arendada veelgi tugevamaks nende tugevamaid oskusi-teadmisi. Püüan arendada lapses tasakaalu tema võimete ja oskuste vahel, õpetada ja julgustada otsima ise uudseid lahendusi ning mõtlema loovalt ja julgelt. Inspireerida neid õppima ja teada saama veel rohkem, mitte tuginema faktiteadmistele ja mõtlema vaid etteantud piirides. Sellisel juhul saavad noored elus takistuste ületamisega hästi hakkama ja suudavad enda omadustest lähtudes oma valikuid ise teha.


Tagel on bakalaureusekraad
Tartu Ülikoolist inglise keele ja kirjanduse erialalt. Üliõpilasena alustas ta tööd Pärnus Lingo tõlkebüroos inglise keele tõlkijana ja pärast lõpetamist asutas osaühingu, kus töötas kaheksa aastat tõlgi/tõlkijana. 2009. aastal liitus Tage Maarja-Magdaleena Gildiga, kus pidas kolm aastat käsitööstuudiot ja korraldas Gildipäevi. Tema hobideks on õmblemine ja heegeldamine.

Tatjana Gusseva

Tatjana Gusseva

Õpetaja amet on just see ala, kus saad täielikult avada ja rakendada oma loomingulist potentsiaali, haarates õpilasi endaga kaasa teadmiste maailma, mis on täis võluväge ja põnevust. Tahan õpilastega jagada oma kogemusi ja teadmisi, olla toetav ja truu kaaslane. Keeleõpe aitab meid globaliseeruvas maailmas ja minu ülesanne on anda edasi oma teadmisi sellises arusaadavas ja huvitavas vormis, et edaspidi õpilased usuksid endasse ning teeksid oma valikuid elus enesekindlalt.

Tatjana on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli inimressursside juhtimisebakalaureuseõppe ning on läbinud EBS-i Juhtimiskoolituse Keskuse personalijuhtimise arenguprogrammi. Ülikooliõpingute raames käis Tatjana praktikal Marks & Spenceri kaubandusketis Inglismaal. Ta on töötanud kuus aastat tellerina Daske Bank Eesti filiaalis. Varem on Tatjana töötanud admisnistraatorina Meriton Grand Hotell Tallinnas, keskkooli ajal õppis ja töötas ta aasta Ameerika Ühendriikides, kus omandas väga hea inglise keele oskuse.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Previous Next
Alice Aaviksoo
Eliko Kõiv
Heili Nõgene
Kaidi Menšikova
Karin Pohla
Kathriin Karus
Katri Hoogand
Kerli Toming
Kristjan Lepp
Lii Lõhmus
Liisi Sarap
Marie Vellevoog
Rainer Kaasik-Aaslav
Reelika Turi
Reesi Kuslap
Sirli Vijar
Tage Kaas (end Talvoja)
Tatjana Gusseva
Sihtasutus Noored Kooli
60a/3 Telliskivi,
Tallinn, Harju maakond, 10412,
Estonia
+372 55513251 eveliina@nooredkooli.ee
Hours
 

Liitu

Kandideeri osalejaks

Anneta

Toeta meid

Püsi kursis

Liitu uudiskirjaga
Kellega on meil au?

Täname, et tunned huvi. Oled järgmise uudiskirja saajate nimistusse kantud.

 
 
 

Üldkontakt

(+372) 5565 0345
info@nooredkooli.ee

Sihtasutus Noored Kooli
Registrikood: 90009312
Telliskivi 60a (A3 III korrus)
10412 Tallinn, Eesti
a/a EE972200221034116406

 
 
KKKKontakt