Reeli Jantson

Oskan hinnata iga indiviidi isikupära ning erinevaid võimeid, mistõttu pooldan hariduses humanistlikku lähenemist. Usun, et õppimise eelduseks, sarnaselt teraapiaga, on turvalise keskkonna ning vastastikusel austusel põhineva suhte loomine. Osalejana kavatsen järgida enda ettekujutust heast õpetajast, kes on hooliv, mõistev ja oskab panna tähele erinevate õpilaste vajadusi. Areng lapse- ja noorukieas on keerukas protsess, mistõttu on oluline, et seda toetaksid pädevad täiskasvanud ning laps ei langeks oma käitumise tõttu hukkamõistu osaks.
Minu eesmärgiks osalejana on tegutseda õpilase loomuliku uudishimu säilitamise ja soodustamise nimel.

Reeli on lõpetanud bakalaureuseõpingud Tallinna Ülikoolis kunstiteraapia erialal. Ta on töötanud Õpilasmalevas rühmajuhina, Tallinna Mardi lasteaias muusikaõpetajana, Kose Vaba Aja Keskuses noorsootöötajana, Tallinna Tehnikaülikooli Muuseumis muuseumipedagoogina ning Tartu Mänguasjamuuseumis lastestuudio juhatajana.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lisa kommentaar