Teise aasta õpetaja veebruari kolmas töönädal1 minuti lugemine

4 tööpäeva, 24 kontakttundi + klassijuhatamine, 2 arenguvestlust, oma klassile kevadreisi organiseerimine, lastevanematega suhtlemine, kokku 43 töötundi.

Esmaspäev algas suure sõbrapäevateemalise kruusi kingituseks saamisega oma viiendikult.

Neljapäeval peale tunde jõudsin  tunniga 5. klassi II poolaasta töökava valmis teha.

Neljast päevast kolmel tegin trenni.

Mul oli tavalisest vähem tunde ette valmistada, sest osad seitsmendikud andsid ise tunde- täielikult nende endi idee. Mõnus oli lihtsalt kohale minna ja õpilasena pingis istuda. Vestlesin „õpetajatega“ enne ja peale nende tunde. Kõigile meeldis tundi anda, kuigi väitsid, et õpetajateks nemad ei hakka. Kuulsin „õpetajatelt“ lauseid, et appi kuidas te meid küll kuulama panete? Veel oli müstilisi probleeme 45 minutiga arvestamisel. Osade tundidega jäin väga rahule, teised olid üsna nõrgad… kuigi ülesanne oli teha selline tund, mis endale väga meeldiks.

Kummaline on see, et kui kaheksandikega unistuste koolist rääkisime, siis osade arvates peaks unistuste koolis õpilased saama ise öelda, mida tunnis teha ja saama ka tunde läbi viia, kuid kui kohe neile tundide läbiviimise võimalust pakkusin, siis keegi ei soovinud.

Reedel oli ühe seitsmenda klassi rühma II veerandi hea käitumise auhinna realiseerimine. Käisime koos paintballi mängimas. See oli mul kolmas kord õpilastega paintballi mängida. Seekord pääsesin vaid kahe sinikaga. See kolmas kord oli kõige huvitavam, sest tuli välja, et seitsmendikud käivad üsna tihti paintballis. Põnev oli näha õpilaste kirglikkust võistlusmängus. Kuna reede on mul töövaba päev, siis teatasin, et ootan õpilasi Balti jaamas ja pärast saadan uuesti bussi peale. Linnalähedase kooli võlud.

Maarja Kütt

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga