linnalaager

Mida õppisid 12. lennu osalejad esimesel linnalaagri päeval?1 minuti lugemine

  • Et sa saad vastu seda, mida sa ise annad.
  • Et kehakeeles on võimalik päris palju asju selgeks teha.
  • Et õppimine võib olla mürarikas tegevus, aga müra saab ignoreerida.
  • Et üle planeerida pole võimalik – plaanist A, B, C ja D ei pruugi piisata.
  • Et ükskõik kui põhjalikult sa ka ei planeeri, tuleb olla valmis selleks, et ükski su plaan ei tööta ja tuleb käigu pealt teha uus plaan.
  • Et kui me teineteise sõnadest aru ei saa, märkan ma palju rohkem õpilaste kehakeelt, näoilmeid ja muud, mida sõnadega väljendada ei saagi.
  • Et ei saa eeldada, et see, mis on minu arvates lõbus, on ka laste jaoks lõbus.
  • Et minu meetodite tööriistakast on küll mitmekesine, kuid vajab veel kõvasti täiendamist.
  • Et iga lapse jaoks on erinev asi raske.
  • Et ka vaba mängu on tarvis juhendada.
  • Et kümme kätekõverdust polegi nii palju. (Läksin tunniga paar minutit üle aja ja pidin vastu võtma õpilastega kokkulepitud reeglite rikkumise tagajärje.)
  • Et ma tulen ootamatute olukordade paremini toime, kui ma kartsin.
  • Et karta pole tegelikult midagi.
  • Et ma ei oska veel olla selline õpetaja, nagu ma tegelikult olla tahaksin.
  • Et iga päev on uus päev ja kui täna kõik ei sujunud nii nagu ma tahtsin, siis proovin homme uuesti.

Valiku 12. lennu osalejate vastustest pani kirja Sandra Fomotškin.

 

linnalaager

Reeglid Liina klassi seinal

 

linnalaager

Risto ja tema päeva parim õppevahend – viskad õpilastele palli ja küsid küsimuse, õpilane vastab (eesti keeles!) ja viskab palli tagasi

0 kommentaari

Saada kommentaar

Soovid liituda aruteluga?
Feel free to contribute!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga